• Nawigacja

        • REKRUTACJA 2021/2022


        • TERMIN SKŁADANIA WNIOSKU

          Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 17 maja 2021 r. do 21 czerwca 2021r.

           

          UZUPEŁNIENIE WNIOSKU

          Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty należy złożyć od 25 czerwca 2021 r. do 14 lipca 2021r.

           

          POZOSTAŁE TERMINY:

          22 lipca 2021 r. - ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 

          2 sierpnia 2021 r. - ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych  

           

          POZOSTAŁE INFORMACJE:

          Ogłoszony harmonogram uwzględnia również terminy przewidziane na czynności sprawdzające (o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe) oraz czynności przewidziane w postępowaniu odwoławczym (o których mowa w art. 158 ust. 6-9 ustawy – Prawo oświatowe).

          W postępowaniu rekrutacyjnym do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022 przeprowadza się postępowanie uzupełniające w terminach określonych w tabeli.

          Kandydaci do szkół ponadpodstawowych, którzy nie zostaną przyjęci do szkół dla młodzieży w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022, będą przyjmowani do tych szkół w trakcie roku szkolnego (na podstawie art. 130 ust. 2 ustawy – Prawo oświatowe).

          Za zapewnienie miejsca w szkole ponadpodstawowej wszystkim realizującym obowiązek nauki dzieciom i młodzieży zamieszkującym na obszarze powiatu odpowiada rada powiatu (zgodnie z art. 39 ust. 7 ustawy – Prawo oświatowe).

           

           

    • Kontakt

      • XII Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Warszawie
      • ul. Sienna 53 00-820 Warszawa Poland
      • (22) 620 82 60, (22) 620 47 74
      • (22) 620 47 74
      • XIILOimHSienkiewicza
  • Tłumacz Polskiego Języka Migowego on-line