• Aktualności

• Pokazowa debata klas III

Kolejną tradycją naszej szkoły są debaty klas pierwszych. Aby jednak najmłodsi uczniowie wdrożyli się w zasady ich prowadzenia, niezbędne jest podpatrywanie starszych. Dzisiejsza, pokazowa debata, na temat "Czy Polska powinna wspierać militarnie Ukrainę?" była starciem finalistów sprzed 2 lat - klasy 3b i 3d. Sędziowali ubiegłoroczni finaliści z klas II. Ostatnie zdjęcie to zwycięzcy - klasa 3b i wspomagajacy ich kolega. Do zobaczenia na pierwszych debatach już na początku listopada

• Nagroda Prezydenta M.St.Warszawa

Niezmiernie miło jest nam poinformować o wyróżnieniu, które otrzymała p. Ewa Homa. Na uroczystej gali w ratuszu została uhonorowana Nagrodą Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy. Serdecznie gratulujemy tego prestiżowego wyróżnienia i życzymy kolejnych sukcesów.

• Berlin i Poczdam 2022

Cytat 'Ich bin ein Berliner' był na ustach wszystkich uczestników ostatniej z naszych jesiennych wycieczek  Pod opieką p. Małgosi Stroińskiej-Staudt zwiedziliśmy cały Berlin i Poczdam, a na koniec wygrzewaliśmy się pod palmami  w Tropical Islands

• Jesienna wycieczka do Paryża

Za cel kolejnego jesiennego wyjazdu obraliśmy tym razem Paryż. Uczestnicy wycieczki wywodzili się w różnych klas, co sprzyjało szerokiej integracji. Udało nam się odwiedzić wszystkie najważniejsze zabytki stolicy Francji. Byliśmy nawet gośćmi Ambasady Polski w Paryżu, gdzie mogliśmy zwiedzać m.in. gabinet gen. Sikorskiego. Odwiedziliśmy również Marię Antoninę w Wersalu i Myszkę Miki w EuroDisneylandzie. Dziękujemy p. Beacie Szeloch za organizację tej niezapomnianej wycieczki.

• Wyjazd integracyjny: Białka Tatrzańska

Tradycją naszej szkoły są również wyjazdy integracyjne dla klas I. Za cel podróży obieramy zawsze Białkę Tatrzańską, po drodze zahaczając o zamek w Wiśniczu, kopalnię soli w Bochni i Kraków. W tym roku jechaliśmy w dwóch turach, a góry powitały nas już śniegiem, ale także słońcem. Aura sprzyjała wędrówkom i integracji, więc wyjazd oficjalnie uznajemy za bardzo udany.

• Wyróżnienie od WOŚP

Nie możemy nie pochwalić się takim wyróżnieniem. Wielkie podziękowania kierujemy do p. Małgosi Stroińskiej-Staudt za zaangażowanie, inspirację i wielkie serce