•                                                    Sekretariat Szkoły

    • Pani Małgorzata Dzierżek

      Pani Elżbieta Kniahnicka
       

      Interesantów przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 15:30

       

    • W sekretariacie

    • W sekretariacie załatwisz m.in.:                                                             

      1. Duplikat legitymacji szkolnej
      2. Duplikat świadectwa szkolnego                 
      3. Zaświadczenie o nauce w naszej szkole
      4. Wniosek na zwolnienie z W-F
      5. Obiegówkę
       
       
       
    • Duplikaty 

    • W Sekretariacie można uzyskać duplikat legitymacji szkolnej lub duplikatu świadectwa.

      W celu otrzymania duplikatu należy uiścić opłatę w wysokości:

      • 9 zł - wydanie duplikatu legitymacji szkolnej
      • 26 zł - wydanie duplikatu świadectwa szkolnego 

      Następnie, przesłać potwierdzenie opłaty wraz z wypełnionym wnioskiem o duplikat świadectwa (do pobrania poniżej w stronie) na adres e-mailowy szkoły: lo12@edu.um.warszawa.pl 

      na konto DBFO Warszawa-Wola:

      94 1030 1508 0000 0005 5085 0028


       

  • Formularze do pobrania

    • Kontakt

      • XII Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Warszawie
      • lo12@edu.um.warszawa.pl
      • mdzierzek@edu.um.warszawa.pl
      • +48 22 620 82 60
      • ul. Sienna 53, 00-820 Warszawa
      • +48 22 620 47 74 w. 120
      • pjozwik@edu.um.warszawa.pl
      • https://pl-pl.facebook.com/12losienkiewiczwarszawa/